Winkelmandje

Klantenservice: 085 06 53 471

Gratis verzending vanaf 50 euro

nl Nederlands

Veelgestelde vragen

  • Zoek het artikel dat je wilt kopen.
  • Klik het product aan en selecteer indien nodig  je maat.  Plaats het artikel in je winkelwagentje door op ‘in winkelmand’ te drukken.
  • Je wordt nu doorgestuurd naar je winkelmand waar je een overzicht ziet van je bestelling. Hier kan je ook afrekenen. Wil je verder winkelen? Geen probleem. Het artikel blijft in je winkelwagen liggen.
  • Je kunt tijdens het afrekenen inloggen op je eigen account, maar het is uiteraard ook gewoon mogelijk om als gast af te rekenen.

Je kunt je bestelling annuleren of veranderen door contact op te nemen met onze klantenservice op mailadres info@pgwear.nl of door het invullen van je wensen in ons contactformulier onder vermelding van je bestelnummer.

Onze webwinkel is voorzien van een SSL-certificaat en deze is te herkennen aan het slotje in je browser. Deze beveiliging zorgt ervoor dat alle privacygevoelige gegevens erg goed worden versleuteld. 

Daarnaast wordt je betaling uiteraard gewoon gedaan via je eigen beveiligde bankomgeving.

Bij PGwear Nederland hebben we een contract afgesloten met één van de grootste payment providers in Nederland; Mollie.

Doordat we aangesloten zijn bij Mollie ondersteunen we niet alleen gangbare betaaldmethoden als iDEAL en PayPal, maar kan je bij ons ook afrekenen via alle gangbare creditcards en binnen Nederland ook achteraf via Klarna.

Daarnaast kunnen wij ook klanten uit het buitenland extra goed bedienen. Zo bieden wij Belgische betaalmethoden als MisterCash / Bancontact, Belfius Direct en KBC-CBC Betaalknop aan.

Nee, je hebt bij ons geen account nodig om je bestelling te kunnen plaatsen. Als je van plan bent om vaker te bestellen is het handig om een eigen account te hebben omdat je dan niet elke keer je gegevens hoeft in te voeren, maar als je dat geen probleem vindt dan vinden we dat prima natuurlijk.

Ga bij een bestelling uit van een levertijd tussen de 3 en 5 werkdagen. In veel gevallen zal dit sneller zijn, maar wij zijn daarin enigszins afhankelijk van de levering vanuit ons moederbedrijf.

Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Afhankelijk van de grootte van je bestelling kiezen we voor een brievenbuspakket of een normaal pakket. 

We hebben steeds meer klanten die bestellen vanuit België en dat is geen enkel probleem dankzij de bezorging via PostNL. Het kan zijn dat een verzending net een dag langer kost, maar in veel gevallen zien wij levering binnen een dag nadat wij een pakket verzenden.

Na het plaatsen van je bestelling nemen we jouw bestelling in behandeling en op het moment dat wij je bestelling aanmelden bij PostNL ontvang je van ons een mail met een Track & Trace code. Deze code ontvang je op de dag van onze verzending. Op het moment dat je zending is aangemeld duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat je bestelling bij je arriveert.

Let op: soms komt de Track&Trace van PostNL in je map ongewenst terecht. Met name bij de mailadressen van Microsoft komt dit wel eens voor.

Je mag de door jou bestelde en ontvangen goederen binnen dertig dagen zonder opgaaf van redenen retourneren. Dit uiteraard alleen mits de artikelen onbeschadigd zijn en in het geval van kleding nog voorzien zijn van de kaartjes en vooral ongedragen zijn. Ga naar onze pagina ‘Retourneren‘ voor meer informatie en ons retourformulier.

Nee, dat kan niet. We krijgen de vraag regelmatig, maar wij staan ondanks onze warme banden met ons moederbedrijf als bedrijf volledig los van de website op pgwear.net. Voor vragen over je Poolse retourzending kan je contact opnemen met info@pgwear.net

Wij versturen al onze pakketten via PostNL en dat betekent dat wij binnen Europa kunnen verzenden. De verzendkosten verschillen per land.

Als je vragen hebt over je bestelling of over de producten in het algemeen dan kan je een mail sturen aan info@pgwear.nl. Je kunt ons ook bereiken door je vraag te stellen via onze contactpagina. Bellen tijdens kantooruren kan ook via telefoonnummer 0850653471

Tijdens het afrekenen kan je een kortingscode toepassen als je deze hebt.

De makkelijkste manier om korting te krijgen is door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief.

Andere kortingscodes delen we verschillende keren per jaar uit tijdens speciale acties. Om aan deze codes te komen is het zaak om ons winkelnieuws in de gaten te houden. Dat kan door de site te bezoeken, maar ook door het nieuws in de gaten te houden door ons te liken op Facebook of ons te volgen via Instagram.

10% korting op je eerste bestelling

Schrijf je in en houdt je mailbox in de gaten voor de bevestiging van inschrijving en de kortingscode
Veilig betalen

iDEAL,PayPal,Creditcard en meer

Gratis verzending

Voor alle bestellingen vanaf 50 euro

Verzending met PostNL

Kies waar en wanneer via PostNL

Makkelijk retourneren

30 dagen retourbeleid